https://www.chameleonracks.gr/image/cache/catalog/blognew/heaven-chameleon-audio-1170x600.jpg
user image

Η Συνεργασια της Chameleon Audio με την Heaven Music

Η Heaven Music ανακαλύπτει της μουσικές της επιλογές μέσα από τα μηχανήματα ήχου της Chameleon Audio ! 

+

 
 

Το γραφείο του κ. Σπύρου Σταμούλη , γενικού διευθυντή της δισκογραφικής εταιρίας Heaven Music ANT1 Group ‘δέθηκε’ προ ετών με τον ήχο υψηλής πιστότητας, όταν ‘δέχθηκε’ την πρόταση του κ. Δραβόπουλου & κ. Διαμαντόπουλου [διεύθυνση του hiendnews.gr e-magazine] σε φιλοξενία και επίδειξη συστημάτων high end audio υψηλού επιπέδου πιστότητας ήχου.

Στην τριετία όπου πέρασε έχουν παρελάσει κορυφαίες προτάσεις ηχείων, ενισχυτών και ψηφιακών από την επαγγελματική στέγη του ΑΝΤ1 Group / Heaven Music σε άρτια συνεργασία με χορηγούς διαφημιστικής προβολής στο ενημερωτικό περιβάλλον του hiendnews.gr. O όμιλος του κ.Κυριακού αναγνωρίζει τις ποιότητες και σέβεται όλα τα καλά ηχογραφήματα, προσπαθώντας πλέον να περάσει το μήνυμα ότι η απόλαυση της μουσικής δεν πρέπει να έχει όρια σε αναζήτηση.
Καμία σοβαρή στέρηση -κατά το δυνατόν- τόσο σε παραγωγή όσο φυσικά και κατά το playback ! Εδώ είμαστε και εμείς, λοιπόν, κατά συνέπεια.

 

Mr. Spiros Stamoulis, Heaven Music CEO / ANT1 Media Group Hellas.

Το γραφείο του κ. Σταμούλη δέχθηκε κατά καιρούς ‘επιδρομή’ από κορυφαία ονόματα high end audio. Άλλοτε λιγότερο γνωστά στο ευρύ κοινό, άλλοτε ξακουστά όπως στην περίπτωση της Focal.
Στην σημερινή του εικόνα, η εταιρία Chameleon Audio και ο ιδιοκτήτης της κ. Νίκος Κωσταδήμας έχει επιμεληθεί ένα εξαιρετικό σύστημα audiophile με λαμπάτους ενισχυτές push-pull της Audio Hungary, πολύδρομα ηχεία της AudioSolutions, ψηφιακά της SoTM & Metrum Acoustics, καλωδιώσεις της TelliriumQ και πικαπ-κεφαλή της Reed Turntables / Shelter.
Πολλά από αυτά τα ονόματα μπορεί κάποιοι στον επαγγελματικό χώρο της μουσικής βιομηχανίας να τα συναντούν για πρώτη φορά μπροστά τους, είναι λοιπόν ευκαιρία να γνωρίσετε τις εταιρίες αυτές κάνοντας click στο όνομά τους και να αντιληφθείτε την κλάση τους πριν τα απολαύσετε από κοντά. Εταιρίες οικιακού audio που δημιουργούν κομψοτεχνήματα, σέβονται και προσφέρουν ήχο όπου προκαλεί όλες τις αισθήσεις
. Ήχος όπου σας μεταφέρει μαζί με την μουσική και τους μουσικούς σε ένα ταξίδι ειδυλλιακό, ένα ταξίδι όπου το “όχημα” και το “μέρος” παρότι το γνωρίζατε, φαίνεται πάλι σαν να μην το είχατε “απολαύσει” στο πραγματικό του μεγαλείο – ως σήμερα. Με μεγάλη χαρά και από τις δύο πλευρές, ο CEO της Heaven Music παραχώρησε μια συνέντευξη εφ όλης της ύλης στο περιοδικό μας και στους συντάκτες μας κ.Tony Ποθητό και κ. Δ.Δραβόπουλο.
Σας την παραθέτουμε ευθύς αμέσως. – Δ.Δραβόπουλος, hiendnews.gr
 
 

from left to right: Mr. Nick Kostadimas of Chameleon Audio, mr. Spiros Stamoulis, mr. Demos Dravopoulos & mr. Tony Pothitos from hiendnews.gr.


 Καλημερίζοντας από εμάς στο hiendnews.gr (Tony Pothitos & Δ.Δραβόπουλος) ξεκινώντας με την πρώτη και πιο ουσιαστική ερώτηση…


1.Ακούτε πολύ μουσική αλλά παράλληλα -πλέον με το ηχοσύνολο επιδόσεων της Chameleon Audio- την απολαμβάνετε και στον χώρο εργασίας σας;

mr. Spiros Stamoulis

Μουσική φυσικά και ακούω πάρα πολύ, τόσο λόγω της ενασχόλησής μου όσο και λόγω ψυχαγωγίας. Συνεπώς, η μέρα μου είναι γεμάτη μουσική σχεδόν σε όλη της την διάρκεια !
Θα σου πω τα δύο τελευταία έργα που άκουσα και πραγματικά απήλαυσα. Με αυτά κατάλαβα ιδιαιτέρως και τη δυναμική-ποιότητες των μηχανημάτων που ήρθαν στο γραφείο μου.
Το πρώτο είναι το τελευταίο άλμπουμ της Angelika Dusk, μία άρτια παραγωγή που έχει γίνει στο Λονδίνο.
Το άκουσα μάλιστα σε βινύλιο. Το άλμπουμ έχει τίτλο “Beautiful Mess”. Πίστεψέ με, νόμιζα ότι ήμουν στο στούντιο μαζί με την Angelika !
Το δεύτερο που άκουσα και ενθουσιάστηκα με την παραγωγή είναι το τελευταίο άλμπουμ της Νατάσας Θεοδωρίδου με τίτλο “Ποτέ δεν έφυγα από δω”.
Αυτό το άκουσα σε ψηφιακή μορφή, δηλαδή σε wave αρχεία από το studio master.
Πραγματικά έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά στο στούντιο για τη Νατάσα Θεοδωρίδου και αυτό το κατάλαβα σε μέγιστο βαθμό με το ηχοσύνολο του γραφείου μου που αποδίδει τα μέγιστα δυνατά σε ανάλυση και πιστότητα στον χώρο
 
2. Πώς βλέπουν οι μουσικοί & παραγωγοί ένα τέτοιο επίπεδο playback των ηχογραφημάτων τους, αλλά και άλλων γνώριμων και μη καλλιτεχνών;

Αν θέλαμε να προσδιορίσουμε το στοίχημα των εντυπώσεων με ποσοστό επιτυχίας 99,9%. να σας αναφέρω το εξής: δεν υπάρχει καλλιτέχνης, παραγωγός, μάνατζερ, άνθρωπος των ραδιοφώνων ή άνθρωπος της τηλεόρασης όπου τουλάχιστον τους τελευταίους έξι μήνες να έχει επισκεφθεί το γραφείο μου και να μην έχει μείνει με ανοιχτό το στόμα βλέποντας και ακούγοντας τα high-end audio εκθέματα της Chameleon Audio. Και δεν υπερβάλλω καθόλου αυτή τη στιγμή, κυριολεκτώ .
 
3. Είστε μια δισκογραφική εταιρία όπου έχουν περάσει και συμμετέχουν μεγάλα ονόματα Ελλήνων καλλιτεχνών, μεταξύ αυτών η Χάρις Αλεξίου, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Γιάννης Πλούταρχος, Αντώνης Ρέμος κα. Προσέχετε και επιδιώκετε την αρτιότητα του κάθε ηχογραφήματος όπου φέρει το label σας;

Αν δεν προσέξεις το προϊόν σου κοροϊδεύεις τον πελάτη. Αυτή είναι η μία και μοναδική αλήθεια. Εάν θέλεις να πουλάς το οτιδήποτε -όχι μόνο μουσική- αλλά το οτιδήποτε. Είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί σε αυτά που παράγουμε και αυτό το σύστημα που έχω εδώ στο γραφείο με βοηθάει πάρα πολλές φορές να διαπιστώνω κάποια ιδιαίτερα σημεία στην παραγωγή, καλύτερα κάποια “πραγματάκια”, πολύ πολύ μικρά σε λεπτομέρεια, τα οποία ένα απλό ηχοσύνολο δεν είναι εύκολο να προσεγγίσει και να φέρει στην επιφάνεια άνετα και σωστά, με ρεαλισμό – αν υπάρχει βέβαια ένα ηχοχράφημα με ποιότητες. Πάνω από όλα όμως, πρέπει να είναι η ποιότητα της μουσικής μας αλλιώς κοροϊδεύουμε τον πελάτη. Το αν έχει ανταπόκριση αυτό που κάνουμε ή όχι στον έξω κόσμο είναι κάτι που θα το κρίνει ιστορία και τα μουσικά γούστα του καθενός, αν μη τι άλλο πρέπει να προσέχουμε το προϊόν μας να έχει υψηλά στάνταρτ. Τέτοια υψηλά στάνταρτ έχουν και τα high-end audio μηχανήματα ως υλοποιήσεις ανάλυσης και απόλαυσης. Δεν τα ‘ξεγελάς’ αν το πρωτογενές υλικό είναι μέτριο ή κακό σε σημεία.
 
 

 Haris Alexiou / Χάρις Αλεξίου Live.
 
4. Ποια η θέση σας, άποψή σας σχετικά με τους “Digital Productions” καιρούς όπου βιώνουμε;>

Είναι αλήθεια ότι πλέον ζούμε σε μία εποχή την οποία την έχουμε βαφτίσει “Digital”. Όλα έρχονται από κει, ψηφιακά σε πολλά ή όλα τα στάδιά της.
Ακόμα και εκεί, όμως ,πρέπει να έχεις υψηλά στάνταρτ παραγωγής.
Δεν μπορεί να παραγνωρίσει κανείς -και αυτή είναι η αλήθεια- ότι εάν θέλεις να κάνεις μία ηχογράφηση σε ένα μουσικό έργο επιπέδου, μια ηχογράφηση με πολύ υψηλά στάνταρτ, θα είναι και μία δύσκολη παραγωγή.
Η δυσκολία έγκειται σε όλα τα σημεία, και σίγουρα θα περιλαμβάνει φυσικά όργανα, πολύ δε περισσότερο πνευστά – κιθάρες, μπάσο – ακουστικά μη ενισχυόμενα όργανα.
Εκεί πρέπει να έχεις τα κατάλληλα μηχανήματα και τους κατάλληλους ανθρώπους έτσι ώστε να διαχειριστούν πολλές διαφορετικές πηγές και πτυχές με την γνώση τους και το γούστο τους.
Στην συνέχεια, τα higher end ηχοσύνολα μπορούν να προσφέρουν ευχαρίστηση που δεν είναι αντιληπτή αν δεν έχεις ‘γευθεί’ στην ζωή σου τα όρια τα οποία προσεγγίζουν για να σε ικανοποιήσουν.
Να ικανοποιηθούν δηλαδή όσοι ψάχνουν να έρθουν πιο κοντά στο πραγματικό γεγονός στον προσωπικό τους χώρο.
Να κυνηγούν το απόλυτο και προσφέρουν ‘μαγεία’ με όποια καλοηχογραφημένη μουσική και εάν τους βάλεις στο πρόγραμμα.
Έρχεσαι πιο κοντά στην στιγμή ηχογράφησης, δένεσαι με την μουσική που αποκτά ανώτερο νόημα και τους καλλιτέχνες που ξαφνικά βρίσκονται σταθερά, πιο κοντά σου μαζί με το δημιούργημα όπου ερμηνεύουν.

                                                                                

…a happy day full of music at ANT1 / Heaven Music offices !

5. Μια δεδομένη ερώτηση από πλευράς hiendnews.gr και πιστεύω αναμενόμενη και από εσάς: Πώς τα ‘πάτε’ με το βινύλιο ως μέσο που επιστρέφει δυναμικά από το παρελθόν αλλά και ευρύτερα την πιο αναλογική προσέγγιση.

Είναι αλήθεια ότι το βινύλιο έχει επιστρέψει για τα καλά όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκοσμίως.
Η αύξησή του σε ζήτηση χρόνο με το χρόνο ανεβαίνει, ενώ οι πωλήσεις του και αυτές σημειώνουν σταθερή ανοδική πορεία.
Σε αντίθεση, οι πωλήσεις των CDs ως γνωστόν, χρόνο με το χρόνο πέφτουν. Αυτό διότι πολύ απλά το CD ως μέσο μεταφοράς της μουσικής ήρθε και πέρασε.
Το βινύλιο είναι κάτι άλλο. Είναι πάνω από την ποιότητα της μουσικής.
Το βινύλιο είναι η μουσική. Το βινύλιο έγινε trend τώρα και αγαπάται πάλι από τις μικρότερες ηλικίες που δεν το έζησαν στην εποχή του, μα και φυσικά από εμάς που το γνωρίσαμε ως το ένα από τα δύο πιο διαδεδομένα μέσα μουσικής αναπαραγωγής (κασέτα-Lps).
Σε σχέση με το CD, κουβαλάει την προίκα της μουσικής βιομηχανίας μέσα στο ‘dna’ του. Σε αυτό το κατασκεύασμα για κάποιους, βρίσκεις πιο εύκολα τα όνειρα, τις ελπίδες, τα πάθη του κάθε καλλιτέχνη.
H επαφή μαζί του έχει ανώτερη αίγλη, από το μεγάλο εξώφυλλο και τα ευανάγνωστα track titles έως την σπανιότητα και συλλεκτική αξία που αποκτά.
Η ιστορία που κουβαλάει έχει ένα class, έχει μία αύρα, μία μαγεία η οποία θα το ακολουθεί για πάντα. Πόσο θα κρατήσει στο μέλλον δεν το γνωρίζω αν και θέλω να κρατήσει.
Παρότι είμαι φανατικός οπαδός του digital που υπάρχει αυτή τη στιγμή στον πλανήτη, γιατί πολύ απλά αυτό το digital που κάποιοι άλλοι το βλέπουν σαν εχθρό έχει κάνει την μουσική μας μία μικρή γειτονιά.
Όλος ο πλανήτης είναι η “μουσική γειτονιά” πλέον, όπου τα ηχογραφήματα επιλέγονται και περνούν στο ηχοσύνολό μας σε μερικά δευτερόλεπτα.
Στην πορεία αυτή του digital και steaming πολλοί έχουν μάθει το μάθημά τους και παράγουν ηχογραφήσεις υψηλής ανάλυσης (96 ή 192 / 24 ή DSD) που σιγά-σιγά αλλά σταθερά έχουν
ζήτηση και στο σωστό σύστημα κάνουν τον κάθε μουσικό να ‘αναπνέει’ στον χώρο.
 
6. Με την σημερινή σύνθεση high end audio προτάσεων της Chameleon Audio του κ. Νίκου Κωσταδήμα στο γραφείο σας, είστε πράγματι ικανοποιημένος και σε πιο βαθμό;

Οι high end audio προτάσεις της Chameleon Audio, λυπάμαι που θα το πω σε κάποιους που μπορεί να στεναχωρηθούν (είμαι όμως προκατειλημμένος γιατί το αγαπώ αυτό που βλέπω-ακούω, το αγαπώ αυτό που ζω) είναι “για μένα”.
Δεν ξέρω αν είναι για λίγους ή για πολλούς. Δεν ξέρω αν η ποιότητα έχει μέτρο ή μπορείς να την κλείσεις και σε καλούπια. Ξέρω όμως ότι ο καθένας θέλει και παίρνει από τη ζωή του αυτό που τελικά αναζητά.
Αισθάνομαι πολύ τυχερός που ζω και ακούω τη μουσική μου μέσα από αυτά τα high end audio προϊόντα, ενισχυτή και ηχεία ενώ θα ήθελα να έχουν πάρα πολλοί τη δυνατότητα να ζήσουν αυτή την εμπειρία που έχω και εγώ.
Διότι μόλις την ζήσουν -και μιλάω για αυτούς που ασχολούνται με την μουσική- τότε μόνο μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει να ακούς αυτό που πραγματικά έχει σκεφτεί οποιοσδήποτε δημιουργός.
Είναι μία τεράστια νέα αντίληψη της μουσικής απόλαυσης, σύνθεσης και κατανόησης. Εγώ την έχω ζήσει αυτή την ιστορία και δεν έχω σκοπό να απαγκιστρωθώ από αυτήν!

 

Heaven Music Records current exhibition high end system:Audio Hungary Tube Amplification, AudioSolutions speakers, SoTM & Metrum Acoustics Digital Converters & Streamers, TelluriumQ cables & Reed Turntables / Shelter Cartridges

7. Πείτε μας μερικά μουσικά έργα-άλμπουμς με τα οποία θα μπορούσατε να ζήσετε μαζί για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να βαρεθείτε… Υπάρχουν κάποια στην ακουστική σας μνήμη ως σημεία αναφοράς;

Μία ερώτηση που μπορώ να σου απαντάω μέρες ολόκληρες… Γι’ αυτό λοιπόν θα μείνω σε 2 έργα τα οποία και να τα ακούω ξανά και ξανά και ξανά και πάλι στο βινύλιο το οποίο τόσο αγαπώ, δεν θα βαρεθώ. Θα σε πάω στο West Side Story / Leonard Bernstein μία καταπληκτική δουλειά που έχει γίνει από την Deutsche Gramophone το 1985. Ένα βινύλιο το οποίο τυπώθηκε στην Ουγγαρία. Αλλάζοντας στην συνέχεια μουσικό προφίλ …για να σε πάω στο κονσέρτο που έκαναν στο Central Park οι Simon & Garfunkel και αποδίδεται όλη η μαγεία του στο Concert in Central Park 2LP, εκδόθηκε το  1982 από την Warner Bros. Ένα καταπληκτικό διπλό άλμπουμ το οποίο πίστεψέ με, δεν έχει σταματήσει να παίζει στο πικάπ.


8. Γνωστός ως ραδιοφωνικός παραγωγός, πώς αποφασίσατε να περάσετε στην δισκογραφία; Μια περιγραφή, έστω σύντομη, της πορείας σας στο χώρο του music business;

Ο λόγος πουαποφάσισα να μετακινηθώ από το ραδιόφωνο στη δισκογραφία ήταν γιατί πολύ απλά ήταν για μένα η ευκαιρία να ολοκληρωθώ προσωπικά και επαγγελματικά όσο περισσότερο γίνεται.
Ήθελα να έχω από την αρχή μέχρι το τέλος μία ολοκληρωμένη εικόνα για τη μουσική βιομηχανία.
Το ραδιόφωνο είναι το φερέφωνο της μουσικής, είναι το τελικό στάδιο. Έπρεπε λοιπόν, να ζήσω και την Πηγή στο λεγόμενο music business ‘γαλαξία’.
Η πηγή είναι η δισκογραφική εταιρία. Από δω βγαίνουν όλα. Είναι μία κίνηση η οποία μου είχε δώσει πολύ μεγάλη ενέργεια, νέο κίνητρο, με ανανέωσε και οφείλω να ομολογήσω ότι μου ταιριάζει κιόλας.
Είμαι σε αυτή την βιομηχανία της μουσικής 24 χρόνια. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι οι οποίοι με έχουν “σημαδέψει”.
Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι με έχουν στιγματίσει, υπάρχουν άνθρωποι από τους οποίους όλο και κάτι παίρνω. Μου αρέσει να παίρνω πράγματα από τους ανθρώπους και να τα κάνω όσο πιο δικά μου γίνεται,
τα καλά πράγματα από όλους αυτούς που έχουν περάσει στη ζωή μου.
Υπάρχουν κι άλλοι που θα αναφερθώ λίγο αργότερα. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου φέρει το μέλλον. Υπάρχει και κάποιος ο οποίος με ολοκλήρωσε, μου έδωσε τη δυνατότητα να σταθώ στα πόδια μου, να δω ποιος είμαι.
Με μαθαίνει ακόμα, είναι πραγματικά μέντορας για μένα.
Δεν είναι Έλληνας είναι Δανός και τον λένε Eric Hansen.
Έχει αναλάβει τον ΑΝΤ1 Music όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες χώρες που έχουμε ραδιόφωνα σαν όμιλος ΑΝΤ1. Είναι η αιτία που βρίσκομαι εδώ.
Αυτός με δημιούργησε. Αυτός με βοήθησε να ανοίξω τα φτερά μου και αυτός είναι που με “κατσαδιάζει” όποτε πρέπει.
Δεν ξέρω αν είναι σχέση πατέρα και γιου, γιατί έχουμε μία κάποια διαφορά ηλικίας, αλλά σίγουρα είναι η σχέση δασκάλου και μαθητή.
Μία σχέση που μου έχει φέρει πολλά θετικά. Με έχει κάνει να αναθεωρήσω πολλά πράγματα και να ανοίξω τους ορίζοντές μου. Με έκανε καλύτερο άνθρωπο, θέλω να πιστεύω.
 
9. Τί σημαίνει για εσάς αλλά και για τους καλλιτέχνες που προβάλετε την μουσική τους “μουσική επιτυχία”, ευρύτερα;

Ποιοτικά μιλώντας πάντα, μουσική επιτυχία σημαίνει να ακούς κάτι που έχει ήδη τελειώσει από το studio και να σε ικανοποιεί.
Να σε γεμίζει, να αισθάνεσαι όμορφα με αυτό. Να υπάρχει ένα μικρό χαμόγελο στο στόμα και εσύ να νιώθεις περήφανος για αυτό το οποίο είσαι έτοιμος να κυκλοφορήσεις.
Από κει και πέρα ο πελάτης είναι αυτός που αποφασίζει και ο πελάτης είναι ο ακροατής, είναι ο χρήστης, είναι ο τηλεθεατής. Η δουλειά σου τελειώνει.
Μόλις βγεις από αυτό το γραφείο όλα τα υπόλοιπα είναι marketing και θετική ενέργεια.
Η αλήθεια είναι ότι οι καλλιτέχνες που έρχονται εδώ όταν ακούνε από αυτά τα high-end συστήματα τη μουσική τους εκπλήσσονται.
Οι περισσότεροι δε από αυτούς, θετικά, γιατί υπάρχουν και κάποιοι που δεν εκτιμούν. Κάποιοι τραγουδάνε ή κρίνουν ποιοτική μουσική με in ear ακουστικά στα αυτιά αλλά δεν μπορούν να δουν κάποια πράγματα πιο πέρα στο playback, γιατί πολύ απλά είναι μέσα σε αυτά. Δεν είναι εύκολο για αυτούς να αποστασιοποιηθούν. Για αυτό άλλωστε και είναι καλλιτέχνες, ίσως.
Επειδή όμως, όταν έρθουν στο γραφείο μου και ακούμε το αποτέλεσμα της μουσικής τους χαμογελούν, αυτό σημαίνει ότι κάτι καλό γίνεται από την πλευρά
της παραγωγής και κάτι καλό βγαίνει από αυτό το γραφείο όπου αναφερόμαστε

          

mr. S.Stamoulis with Greek singer/artist ms. Alkistis Protopsalti

10. Επιστρέφοντας και πάλι στον σημερινό ‘ήχο’ του γραφείου σας, πως θα τον χαρακτηρίζατε ή κρίνατε;

Έχουν περάσει αρκετά συστήματα ήχου ως εκθέματα και φυσικά και ως επίδειξη στο γραφείο μου με την υποστήριξη του hiendnews.gr. Ομολογώ ότι αυτό με το οποίο ζω πλέον καθημερινά και μας έχει προμηθεύσει η Chameleon audio είναι με διαφορά το καλύτερο στα αυτιά μου – δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης. Αυτό το καταλαβαίνω από τους καλλιτέχνες που έρχονται εδώ και απολαμβάνουν αυτά που ακούν. Έρχονται εδώ και διαπιστώνουμε παρέα και το πιο μικρό λαθάκι που ίσως έχει γίνει.  Στο κομμάτι της παραγωγής (για τους καλλιτέχνες και πάλι) είναι πάρα πολύ σημαντικό, αυτό που ακούν να τους αρέσει πολύ. Μεγάλη σημασία στην παραγωγή για αυτό το τελικό στάδιο εκτίμησης, όλοι να συμφωνούν ότι υπάρχει αρτιότητα. Όλοι θέλουν να είναι περήφανοι για το προϊόν τους γιατί ξέρουν πολύ καλά ότι αυτή είναι και η πραγματική τους εικόνα.


11. Το μέλλον της εργασίας σας; Το μέλλον της δισκογραφίας αλλά και όσων αγαπούν την μουσική ως επάγγελμα, ερασιτεχνική ενασχόληση και φυσικά και ως ψυχαγωγία;

Η μουσική πλατφόρμα έχει αλλάξει. Αν είναι προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο εγώ σαφέστατα και τείνω στην εκδοχή του “όχι απλά καλύτερο αλλά πολύ καλύτερο”. Βρισκόμαστε στον αιώνα του streaming music. Αυτό είναι το νέο trend της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας και αυτό σημαίνει ότι η μουσική είχε, έχει και θα έχει ένα τεράστιο μέλλον. Ο digital αυτός κόσμος έχει κάνει τον πλανήτη μία μικρή γειτονιά. Yπάρχουνε πάρα πολλές δυνατές streaming πλατφόρμες για τις οποίες μπορείς να απολαμβάνεις την ποιότητα της μουσικής έτσι όπως εσύ επιθυμείς:  Spotify, Tidal, Deezer, Napster, Apple music, Amazon, Shazam και θα βγούνε κι άλλες. Πολλές. Αυτή είναι η παγκόσμια μουσική βιομηχανία, είτε θέλουν κάποιοι να το παραδεχθούν είτε όχι. Αυτό είναι το παρόν και το μέλλον της μουσικής και είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι που υπάρχει αυτό γιατί σου δίνει τη δυνατότητα να μοιράζεσαι τις ιδέες σου και τις εμπνεύσεις σου με όλο τον πλανήτη. Φεύγεις από τα στενά από τα σύνορα της χώρας σου, βγαίνεις έξω χωρίς καν να κάνεις ένα βήμα από το γραφείο σου. Υπάρχει πιο σημαντικό πράγμα από αυτό; Η μουσική μας ταξιδεύει παντού. Όσον αφορά το YouTube, δεν το βάζω στις πλατφόρμες streaming γιατί πολύ απλά για μένα το YouTube είναι κάτι άλλο – είναι μία βίντεο πλατφόρμα. Είναι μία πλατφόρμα που υποδέχεται βίντεο αλλά δεν πουλάει μουσική. Σε συνέχεια της προηγούμενης ερώτησης θα είναι και η επόμενη μου απάντηση: το μέλλον της μουσικής είναι digital και αυτό είναι και το μενού της Heaven. Όχι στα επόμενα πέντε χρόνια αλλά στους επόμενους πέντε μήνες. Δεν υπάρχει κάτι άλλο εκτός από αυτό. Τα μεγαλύτερα έσοδα και τα μεγαλύτερα έσοδα των δισκογραφικών εταιρειών πλέον έρχονται από ψηφιακές πωλήσεις. Άρα αυτές κατά κύριο λόγο είναι το μέλλον μας.  Ο δρόμος έχει ανοίξει. Το μοναδικό πράγμα που χρειάζεται είναι να τον περπατήσουμε και οι εξελίξεις πλέον τρέχουν με απίστευτες ταχύτητες. Το αν είμαι εξπέρ σε κάτι αυτό θα πρέπει να το πουν οι άλλοι και όχι εγώ. Εγώ το μόνο που έχω να σου πω είναι πως -με ειλικρίνεια όπου θεωρώ ότι διαθέτω-  κάνω αυτό που αγαπώ. Κάνω αυτό που με γεμίζει, οπότε είμαι ένας πάρα πολύ τυχερός άνθρωπος και αυτό με βοηθάει να αποδίδω ακόμα περισσότερο στον εργασιακό τομέα. Τίποτε λιγότερο τίποτα περισσότερο.
— Σπύρος Σταμούλης, CEO Heaven Music / ANT1 Group

(left) hiendnews.gr director mr. D.Dravopoulos, (right) mr. “Chameleon Audio” Nick Kostadimas !


Ο Διονύσης Τσακνης μιλάει για την καινούργια του δουλεια Bandiera Rossa

σε συνεργασία με την Heaven Music και ακούγοντας αγαπημένα του τραγούδια από  το σύστημα της Chameleon Audio


Η Φαιη Σκορδα και στην εκπομπή Το Πρωινό μου καλύπτει την συνέντευξη του Διονύση Τσακνη

 

Αγαπημένος Φίλιππος Πλιατσικας στα γραφεία της Heaven Music ακούγοντας το καινούργιο του τραγουδι με τιτλο «Χρωστάω μια συγγνώμη» από το σύστημα της Chameleon Audio

https://www.facebook.com/HeavenMusicOfficial/photos/a.759364424078078/2374186155929222/?type=1&theater


Αγαπημένο συγκροτημα οι REC και Σπυρος Σταμουλης  στα γραφεία της Heaven Music ακούγοντας το καινούργιο τους άλμπουμ από το σύστημα της Chameleon Audio


Η αγαπημένη και ταλαντούχα Χρυσπα και το καινούργιο της τραγούδι που κυκλοφορεί στο Yutube από τα κανάλι της Heaven Music .......
Το πρώτο άκουσμα σε ένα σύστημα αναφοράς της Chameleon Audio


Εδώ το δικό μας ταλέντο με ένα υπέρλαμπρο μέλλον στην υποκριτική και το τραγούδι


Ο Σπύρος απολαβαίνει όλα τα Demo τραγούδια πριν βγουν στο κοινό μέσα από το αναλογικότατο DAC της Metrum Acoustics Onyx


Η Αγαπημένη σε όλους Ρανια Κωστάκη η καλύτερη Performer στην μουσική σκηνή μας τίμησε χρησιμοποιώντας τα ακουστικά της HiFiMan Sundara